Weight Loss Walking

In 't kort

Waarom beter afslanken met weight loss walking?

Twee locaties

Vul het formulier in met de keuze van jouw locatie. 

Ik zal contact opnemen met de nodige informatie en hoe JIJ erbij kan zijn !

Waar?

De Vijfsprong in Lummen

Wanneer?

Woensdagavond
20u30

Waar?

Kapermolen in Hasselt

Wanneer?

Donderdagavond
19u00

Minder intensief, meer resultaat

Ga jij in de eerste plaats sporten om af te slanken, dan is het belangrijk om de juiste sport te kiezen want je slankt niet af van elke sport. Als je intensief gaat sporten, train je vooral je conditie: dat betekent dat je lichaam zich concentreert op je hartspier en zich niet instelt op afslanken. Als je een sport doet die weinig intensief is, gaat je lichaam zich niet voorbereiden op een intense workout waar je veel energie voor nodig hebt. Met andere woorden, je lichaam vindt dat brandstof uit je vetreserve goed genoeg is om te gebruiken. Als je je vetreserve wil verminderen moet je dus voor een sport kiezen waarvan je hartslag niet al te veel omhoog gaat. Bijvoorbeeld wandelen.

Wat is zo bijzonder aan wandelen?

Wandelen brengt duidelijke voordelen met zich mee. Denk maar aan je bloeddruk, je bloedsuikerspiegel, je hormonen, je botten, je gewrichten en je spieren…kortom je fysiek is er goed mee. Maar wandelen doet veel meer dan dat. Het zorgt voor betere nachtrust, minder stress, meer energie, minder depressie, betere concentratie en meer zelfvertrouwen. Wandelen is een manier van bewegen met weinig risico op blessures.

Weight loss walking vs wandelen

Weight loss walking is meer dan gewoon wandelen. We gaan wel degelijk werken aan onze fitheid. Het is een fullbody workout: been-, bil-, arm-, buik- en bekkenbodemspieren worden geprikkeld. Het is een ontspannende workout op muziek, speciaal gericht op afslanken, want de hartslag blijft in de vetverbrandingszone.

Tarieven in Lummen
Januari 2022 tot aan de paasvakantie

€75 voor 10 lessen

+ 1 les gratis

                                                                               Lessen gaan door op 12/1, 19/1, 26/1, 2/2, 9/2, 16/2, 23/2, 9/3, 16/3, 23/3, 31/3